Huisregels

Persoonlijke gegevens

  • Nieuwe patiënten dienen een geldig legitimatiebewijs en een verzekeringspas te overhandigen bij de eerste afspraak
  • Wijzigingen in persoonlijke gegevens, zoals adres, telefoonnummer en/of emailadres dient u zo spoedig mogelijk aan ons door te geven of zelf aan te passen via de digitale balie
  • Wijzigingen in uw gezondheid en/of medicatie dient u altijd aan ons door te geven
  • Voor uw eerste bezoek ontvangt u een verzoek om digitaal een gezondheidsvragenlijst in te vullen (medische anamnese). Deze vragenlijst dient u volledig en naar waarheid in te vullen (om mogelijke complicaties te voorkomen) 

Mondhygiëne

  • Een goede mondhygiëne is de basis voor een succesvolle orthodontische behandeling. Een patiënt moet minstens 2x per dag goed poetsen met een fluoride houdende tandpasta.
  • Als er 3x gewezen moet worden op een slechte mondhygiëne, dan behouden wij ons het recht de behandeling te staken, ongeacht het stadium.

Beugel mee

  • Neem bij alle afspraken alle beugels mee
  • Beugel vergeten -> nieuwe afspraak
adobestock-226194791-min

Motivatie en medewerking

  • Een patiënt moet overtuigd en goed gemotiveerd zijn voor de orthodontische behandeling
  • Zeer nauwkeurig dragen van de apparatuur
  • Altijd een afspraak maken voor kapotte apparatuur 
  • Voor onaangekondigde kapotte apparatuur moet soms een nieuwe afspraak worden in gepland

Afspraak = afspraak

  • Te laat; erg vervelend, ook voor degene na u. Het kan zijn dat er een nieuwe afspraak ingepland moet worden.
  • Bent u verhinderd? Meld dit uiterlijk 24 uur van te voren. Indien een afspraak niet tijdig wordt afgezegd, kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht

Telefoon

  • Wij verzoeken u vriendelijk uw telefoon op stil te zetten in onze praktijk
  • Niet bellen op zaal
  • Geen foto’s of filmpjes maken in de praktijk i.v.m. de privacy van andere patiënten en onze medewerkers

 

 

Bent u benieuwd naar onze werkwijze? Bekijk onze behandelingen.

Behandelingen
Aanmelden